Työssään kuorma- tai linja-autoa ajavan henkilön on ammattitaitonsa ylläpitämiseksi ja täydentämiseksi suoritettava viisi jatkokoulutuspäivää viiden vuoden jaksoissa yht. 35h. Me järjestämme myös niitä. Katso seuraava päivä ilmoittaudu kohdasta, jossa myös hinnasto. Kurssihinnan päälle tulee 11€ suuruinen ns. merkintä maksu.

Ammattipätevyyden jatkokoulutus on mahdollista suorittaa, joko paikanpäällä tai etäopiskeluna vaikkapa kotisohvalta.

Ammattipätevyyden jatkokoulutus hinnasto

Virtuaali ammattipätevyyden jatkokoulutus:

Järjestettävien kurssien sisällöt ja ohjeet niiden käymiseen löytyy etusivun ilmoittaudu painikkeen alta. Hinta virtuaalisissa ammattipätevyyden jatkokoulutuksissa on 69€ +alv24%, sekä 11€ trafille alv 0%.

Paikanpäällä järjetettävät kurssit:

Tulevien kurssien sisältö, sekä kurssin järjestämispaikka löytyy etusivun ilmoittaudu painikkeen alta. Hinta paikanpäällä järjestettävissä koulutuksissa on 99€ +alv 24%, sekä 11€ alv 0% trafille, lisäksi mahdolliset kortti- ja käsittely-maksut (EA, työturva yms) tulevat kurssimaksun päälle. Paikanpäällä järjestettävät kurssipäivät sisältävät aina lounaan.

ammattipätevyyskoulutus
Ammattipätevyys kurssi